duminică, 12 aprilie 2009

Rom-sta

In week-end am vizitat complexul expozitional al grupului roman Romstal dupa ce am traversat jumatatate de Bucuresti, de la un capat la celalalt, firma care produce si comercializeaza instalatii si obiecte sanitare. Sambata pe la ora 12 nu prea era nimeni acolo, departe de nebunia din hypermarketurile de la intrarea dinspre Ploiesti. Ne-au placut o lustra si o lampa si doream sa le cumparam. Ne-am adresat unui reprezentant care ne-a cerut CNP-ul pentru a incepe "formalitatile" necesare cumpararii. Si nu, nu doream sa cumparam cele doua obiecte in rate, nu erau chiar asa scumpe si noi nu aveam mofturi (adica nu suntem moftangii...). Ne-a trimis in partea cealalata a complexului unde se incercau obiectele. Probabil ca s-a transmis on-line comanda noastra. In standul "vanzare directa cu clienti" ne-am asezat la o masa si am inceput sa asteptam. Trei-patru indivizi imbracati in salopete albastre isi faceau de treaba de colo-colo, cu un chef nebun, servind cei 3-4 clienti care se aflau in fata noastra si care se uitatu la un televizor plat a carui imagine nu prea o distingeam din cauza soarelui care batea direct in el. Dupa un sfert de ora am intrebat ce naiba se intampla cu lampa si lustra. Nu le gaseau, faceau parte dintr-un lot vechi, in curs de lichidare apartinandunei firme cu care nu se mai colabora(deci nici un interes pentru a-i vinde obiectele ca si cum Romstal nu ar fi castigat ceva din asta). "Mai dureaza un pic..."Dupa ce ni le-ar fi incercat ar fi trebuit sa mergem inapoi de unde am venit pentru a plati propriu-zis si a primi factura, factura cu care ne-am fi intors la standul "vanzari directe cu clientii" pentru ca IN SFARSIT sa fim pusi in posesie. Inca o ora. Am abandonat si ne-am urcat in masina si ne-am oprit la Ikea. Pe drum ma gandeam daca nu cumva particula "rom" aduce ghinion indiferent daca este folosita de o firma, o tara, un popor sau o bautura. Chiar si rom-ul pare a fi disparut, inlocuit fiind de posirci "hand-made" prin Voluntari....

Codrut Constantinescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu